" Amitől mosolyogsz, azt ne engedd el "

S. Life

Rólam

2018. október 17. - Gábor Stefánia

  A teljes nevem Gábor Stefánia. A nevemet igazából apukámtól kaptam. Barna szememen, sötét barna haj a hajam.  Kos a csillagjegyem és 1993. 03. 21 én születtem szóval 25 éves, vagyok:) és amiről nem nagyon beszéltem még Szolnoki lakos. Anyával, apával, mamámmal és egy 28 éves nővéremmel laktam. Hála a jó istennek kertes házban. Igazából azt tudni kell, hogy imádok kertes házban lakni, mert nincs is jobb annál, amikor ki mehetsz a saját udvarodra, de annál nincs is rosszabb, hogy nagy a ház és a takarítás több napos munka. De egy ideje összeköltöztem barátommal, akivel albérletben lakunk a városban. Nem szabad ki hagyni, de van egy cicusom, akit Kittinek hívnak. Sajnos ő anyáéknál maradt.


Kedvenc sportágam a tánc, amit kis korom óta űzök. Először Nép táncoltam majd ezt követte a társastánc, modern tánc, és jelenleg a hip hop. 

 Személyiségem: Kedves és könnyen barátkozó típus vagyok. Nehezen sértődök meg talán ez az egyik legnagyobb bajom.
Nagyon szeretek utazni eddig: Bécsben, Velencében, Görögben, Bulgáriában és Horvátországban voltam.

Jelenleg dolgozom.
 

És akkor bemutatok nektek egy pár személyesebb kiemelkedő dolgot.


Tetoválásom:

2 éve készült ez a tetoválás. Nagyon szeretem nem sokat  gondolkoztam, rajta hogy mi legyen egyszer csak jött egy ötlet, amit éreztem, hogy minden vágyam hogy teljesítsem.  nos, azóta se bántam meg hisz olyan dolgot ábrázol, ami szerintem életem végéig  velem lesz. Féltem iszonyatosan. De szerintem a legjobb tetoválót választottam hisz nagyon jól és barátságosan kezelte a dolgot. Számomra egy nagyon jó élmény volt hisz nekem egyáltalán nem fájt, sőt kellemes volt. !

A második nagydolog az életemben a Márciusi hónap táncosa díj.
Tánciskolánkban minden hónapban valaki a kiemelkedő munkájáért hónap táncosa díjat kap. Én kb 2 éve vártam rá, amikor egyszer bementem órára és tánctanárom közölte, hogy akkor ebben a hónapban is szeretnénk egy táncosnak díjat adni a ki emelkedő munkájáért. Nos, gondoltam magamban ez se én leszek. „Haladjunk”.
És akkor elhangzik az a mondat. " És akkor ebben a hónapban ezt a díjat Stefinek szeretném adni." Hogy mi csoda? Csak nézek és nem értem. Majd örömömben el kezdtem ugrálni és sírni is egyszerre. Nagyon nagy álmom  volt és teljesült! Még most is bizsereg a lábam, ha visszagondolok arra a pillanatra. És ezer köszönet érte!


 Telefon: Olyan 3 ével ezelőtt megvásároltam a Iphone 4S telefont. Mit mondjak nem volt rossz, de már a szoftvere az akkori frissítéseket nem bírta. És Bulgáriába a parton érte egy kis homok így a hangszórójával voltak már gondok. De mivel lassú volt úgy gondoltam, hogy nem szenvedek vele. keresek egy újabb modellt. Nos, akkor jött ki az Iphone 7. Én be voltam pistulva és meg voltam őrülve már számoltam visszafelé a napokat  hisz én elő rendeltem. Szolnokon én vettem át az első Iphone 7 et. Wáooo.
Összességében most lesz egy éves a telefonom. Én meg vagyok vele elégedve, bár Nekem egy hónapig nem ébresztett és nem is csörgött  ha hívtak  igaz ez szoftver probléma volt. Az én hibámból ki adódóan ez évben sikerült a Selfi botból ki ejtenem a betonra a teleont és a külső optikai lencse betört így mondanom, se kell, hogy a kitűnő kamera oda lett. Sajnos a képeim így nem szépek kicsit homályosak lesznek. A javítása 35 ezer ft lenne, amit úgy gondolok  nem lenne érdemes rá költeni.

Nem nagyon szoktam járni, bulizni hisz itt Szolnokon nem igazán van rá lehetőség. De mivel nekem is szükségem van a kikapcsolódásra, így minden nyáron meglátogatom a fesztiválokat. Szóval 2 kedvenc fesztiválom van az egyik az Efott a másik, pedig az East Fest. Aki engem ismer, az tudja, hogy nekem az East Fest olyan, mintha haza járnék. Ezek a Festiválok azok, amiket szívesen meglátogatok, és itt tudom csak magam igazán kipihenni.

Jogosítványom nincs.

Kedvenc ételem a Frankfurti leves, Rakott csirkemmel, mozzarella sajt.

Kedvenc színek inkább az elegánsabb és púderesebb árnyalatok.

Kedvenc márkák: Max Factor , Maybelline, Nivea, Garnier..stb

Kedvenc együttesek,előadók:

Képtalálat a következőre: „halott pénz logo”  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sbeautylife.blog.hu/api/trackback/id/tr1114306783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása